Jednička na trhu v oblasti stavební chemie.

Nová marketingová kampaň MAMUT GLUE

mamut-glue-kampan-2019-05

Vážení zákazníci a příznivci firmy Den Braven.

Před časem jste byli informováni, že tváří MAMUT GLUE se stal zápasník Karlos „Terminátor“ Vémola. A právě v nové kampani, která poběží v první fázi celý květen, dojde k pomyslnému propojení fyzické síly a vůle uspět, se skutečnou silou lepidel MAMUT GLUE.

Začínáme v pondělí 29.4.2019 v 9.00 na Facebooku, „živým“ odvysíláním nového 40.ti sekundového spotu. Ten den začneme také postupně během měsíce vysílat videoreklamy na YouTube / Facebooku, dále na zpravodajském portálu www.novinky.cz, ale také SEZNAM TV.

Na mobilní verzi www.seznam.cz budou grafické bannery s proklikem na inovovanou stánku www.mamutglue.cz .

Výše zmíněná stránka www.mamutglue.cz prodělala zásadní generační výměnu a celkově koresponduje s kampaní a zároveň přehledně informuje o celé rodině lepidel MAMUT GLUE. Zcela nově je na stránkách v časové osnově zobrazen Příběh mamuta.

 

Tradiční pilířem jsou venkovní reklamní billboardy Výrazná červená plocha s logem Mamuta / Den Braven a fotografií se sloganem PEVNÝ / SILNÝ / VYTRVALÝ. To vše jsou synonyma mamutích lepidel.

Na ČT SPORT poběží každý den od 5–9.5. a od 27-31.5. sponzorské vzkazy pořadu Branky, body, vteřiny. Nové 10.ti sekundové sponzoráky jsou tři, obrazově vycházejí z plného videa a nesou stejnou hlášku:

„Tuhle sílu nelze popsat, tu si musíš prožít. Den Braven Mamut Glue.“

Letošní kampaň má i jedno prvenství, na kanálech ČT / PRIMA GROUP / ÓČKO / BARRANDOV poběží 30.ti sekundový spot v atraktivních reklamních časech. Časové nasazení průběžně po celý květen. Také na již zmíněném kanálu SEZNAM TV.

Připojte se k naší komunitě a prozkoumejte všechny výhody lepidel Mamut Glue.

Děkujeme za vaši důvěru a podporu.

 

Váš Den Braven tým

 

Sdílet